Hoog bezoek op zaterdag in Buenos Aires. ’s Morgens was het de beurt aan Sinterklaas. De goed heilig man kwam even overgevolgen uit Europa om de Nederlandse kinderen toe te spreken en wat cadeaus af te geven. De school zorgde voor de animatie en dus was ik al wekenlang bezig met Sinterklaasliedjes aan te leren aan mijn kinderen. Met groot succes, want mijn leerling Olivier (6 jaar oud) werd de ster van het feest met zijn solo van ‘Zie ginds komt de stoomboot’ (zie video).
Verder op de foto’s: een aantal van mijn collega’s met ‘Pietenmutsen’; leerlingen en ouders van de school; mijn leerlingen Wouter en Anaimee; en natuurlijk de Sint zelf die, zoals het past, te paard aankwam.
’s Avonds was het heel andere kost: The Police. Al van vrij vroeg waren we aanwezig in het stadion van River Plate, hier vlakbij in de buurt, om eerst Beck en daarna twee uren lang van The Police te kunnen genieten. Het was echt de moeite en de Argentijnen gingen, naar goede gewoonte, helemaal uit de bol. Op de foto’s: Eli, Mariano en Patricio; het stadion bij het vallen van de avond toen het nog maar half vol was; in de wazige verte: The Police.


Geen opmerkingen:
Een reactie posten