25.4.08

26 años

Na een lange stilte, ben ik er weer!

Er is inmiddels weinig bijzonders gebeurd, maar woensdag was het de verjaardag van Pato en naar aanleiding daarvan hebben we thuis een feest gegeven voor zo'n 25 personen (we dachten niet dat iedereen ging binnen kunnen, maar dat viel goed mee) met veel eten en drinken, estilo argentino. Zelf heb ik meer dan 80 empanadas zitten maken en met het dozijn pizza's dat Pato maakte, bleken we veel te veel te hebben. We zijn er nu nog van aan het eten. En - noodgedwongen - nodigen we vandaag vrijdag weer een hoop mensen uit om al het eten op te krijgen. Anders zouden we het moeten wegsmijten en dat zou toch zonde zijn.

Veel foto's getrokken natuurlijk. En die vind je
hier.