Het is weer eens wat anders. Zaterdagavond thuiskomen van een avondje uit en voor je voordeur een brandende auto aantreffen... Moet kunnen! Gelukkig had ik de camera bij de hand en kon ik alles filmen. In deel 1: de brandende auto, in deel 2: de brandweer komt aan. Ja, ook Buenos Aires heeft een brandweer.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten