De weblog heeft een tijdje zo goed als stilgelegen, omdat ik voor de eerste keer bezoek kon ontvangen uit België, en wel van Sabrina die tussen een (afgelast) huwelijk in Peru en een ontmoeting met haar schoonfamilie in Jamaica voor een weekje naar Buenos Aires afzakte om met eigen ogen vast te stellen hoe ik het hier stel. Voor wie Sabrina niet kent: we hebben samen ‘in de klas’ gezeten op de unief en zijn zo al meer dan 10 jaar met elkaar bevriend.
Het was lang geleden dat ik Buenos Aires nog eens gezien had door de ogen van een toerist en opnieuw ontdekte ik hoe enorm, gevarieerd en Europees de stad wel is. Je hebt hier meer het gevoel dat je in Zuid-Europa bent dan in Zuid-Amerika en na een bezoek van acht dagen bleven er nog steeds plaatsen over die we niet hebben bezocht en die echt wel een bezoekje waard zijn.
Het goede is dat we veel foto’s hebben genomen, zodat ik eindelijk een leemte kan opvullen in het fotogedeelte van deze weblog, namelijk foto’s van Buenos Aires. Wat de toerist moet zien, als het ware. Toekomstige bezoekers krijgen zo een idee van wat ze kunnen verwachten. En zij die twijfelen kunnen alleen maar goesting krijgen.
Het was lang geleden dat ik Buenos Aires nog eens gezien had door de ogen van een toerist en opnieuw ontdekte ik hoe enorm, gevarieerd en Europees de stad wel is. Je hebt hier meer het gevoel dat je in Zuid-Europa bent dan in Zuid-Amerika en na een bezoek van acht dagen bleven er nog steeds plaatsen over die we niet hebben bezocht en die echt wel een bezoekje waard zijn.
Het goede is dat we veel foto’s hebben genomen, zodat ik eindelijk een leemte kan opvullen in het fotogedeelte van deze weblog, namelijk foto’s van Buenos Aires. Wat de toerist moet zien, als het ware. Toekomstige bezoekers krijgen zo een idee van wat ze kunnen verwachten. En zij die twijfelen kunnen alleen maar goesting krijgen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten