22.1.07

Los Medios

Even een klein update. Ik zit met bezoek uit België waardoor de weblog redelijk op non-actief staat. Wel gebeuren er interessante dingen op mediavlak. Ja, het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
Sinds een paar dagen heeft de VRT een weblog van een correspondente uit Zuid-Amerika, een zekere An die bovendien hier in Buenos Aires is gestationeerd. We zijn al over en weer aan het mailen, zodat ik toch wel weer met de VRT geconfronteerd wordt, zeker. Het laat mij niet los.
En ik heb ook weer een nieuw artikel geschreven voor Indymedia over de linkse golf in Zuid-Amerika. Het aantal nieuwsbronnen over Zuid-Amerika neemt dus exponentieel toe!

Geen opmerkingen: