Het is alweer een tijdje geleden dat ik nog iets heb gepubliceerd op mijn weblog. Daar komt binnenkort echter verandering in. Sinds een paar dagen heb ik breedbandverbinding en gaat het allemaal wat makkelijker. Ondertussen kunnen jullie alvast wat extra foto's bekijken. Omdat ik niet al te veel foto's kan publiceren op de blog, heb ik een apart foto-album gemaakt van foto's uit de twee maanden dat ik hier al ben. Het foto-album is te vinden op:
Voor wie ondertussen de draad kwijt is van wie wie is, ziehier nog een kleine spoedcursus. De familie Perez bestaat uit Patricio, moeder Olga, vader Oswaldo (die in Mar del Plata leeft met zijn tweede vrouw en hun twee dochters Mica en Guada), zuster Dani, broer Mariano (die getrouwd is met Eli en twee kinderen heeft, Mica en Cata) en een hoop tantes, nonkels, neven en nichten van wie voor de foto's alleen Jo en Paula (twee nichten) belangrijk zijn. Jime, Carli en Silvi zijn de belangrijkste vrienden van Patricio, van in de tijd dat ze samen naar school gingen. Clyde is de hond van een Amerikaanse vriend die hier ook in Buenos Aires woont. Vanessa is de beste vriendin van Dani. Daarmee moeten jullie iedereen op de foto's kunnen duiden.
Aandachtige lezers zullen ook een aantal kleine veranderingen opmerken aan de weblog, zoals de mogelijkheid om commentaren achter te laten. Interactiviteit, dus!
En tot slot nog een klein Frank Deboosere-moment: het is hier al meer dan een week elke dag 30 graden of meer, met af en toe stevig onweer 's nachts.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten