Tja, ik blijf het maar over verkiezingen hebben, omdat het nu eenmaal niet ophoudt hier. Volgende week zijn het echter de belangrijkste verkiezingen van het jaar: die voor president en parlement. Ik zal mijn blog niet ontsieren met saaie artikels over de politiek in Argentinië want daar dient immers Indymedia voor. Sinds vandaag op de voorpagina en in een speciaal rubriekje: alle artikels die ik over de verkiezingen van volgende week heb geschreven en er volgen er uiteraard nog. Wie dus op de hoogte wil blijven van de verkiezingen kan de komende weken op Indymedia terecht.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten