10.7.07

La nieve

Groot nieuws gisteren in Buenos Aires: het sneeuwde en dat was al geleden van 1918. Voor veel porteños was het dan ook de eerste - en misschien wel de laatste - keer in hun leven dat ze sneeuw zagen vallen. De sneeuwbuien waren live op tv te volgen en mensen kwamen massaal op straat om het evenement te vieren. Het leek wel of Argentinië de Copa America had gewonnen.
De sneeuw is intussen alweer verdwenen en er worden geen nieuwe sneeuwbuien meer verwacht. Maar ik kon gisterenavond toch snel een videootje maken van een sneeuwstormpje in de wijk.


Geen opmerkingen: