Nuñez, de wijk waar ik woon, is één van de weinige wijken die nog niet helemaal aangetast is door de hoogbouw in Buenos Aires (volgens het nieuws vandaag: de vierde meest lawaaierige stad ter wereld). Een doorsnee appartementsbewoner kijkt uit op het flatgebouw voor hem. Maar bij mij valt dat nogal mee, vooral ook omdat ik voor de deur een schooltje en voetbaldveld heb. Ik heb dus een vergezicht op de stad.
Intussen is het hier herfst geworden, wat betekent dat de lucht niet altijd blauw meer is. Ik heb de laatste dagen op zeven verschillende tijdstippen een foto getrokken vanop exact dezelfde plaats op mijn balkon. Zeven keer hetzelfde zicht dus, maar dag en nacht, in grijs weer en in volle zon.
Foto 1: Vrijdag 30 maart, 16u30.
Foto 2: Vrijdag 30 maart, 19u00.
Foto 3: Zaterdag 31 maart, 12u00.
Foto 4: Zaterdag 31 maart, 21u30.
Foto 5: Maandag 2 april, 16u00.
Foto 6: Maandag 2 april, 23u00.
Foto 7: Dinsdag 3 april, 13u00.
Wie overigens op om het even welk moment wil weten wat voor weer het hier is (Regent het? Is het warm? Schijnt de zon?), kan hier klikken en zien hoe het hier is. Let niet op de voorspelling van de volgende dagen, want die is ALTIJD fout.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten